Termeni si conditii
Termeni si conditii
TERMENI GENERALI
Rovimed este denumirea comerciala a ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL, persoana juridica cu sediul in Bacău, Str. Razboieni 8, Sc. B, Ap. 17 Parter Jud. Bacau, 600031, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul nr. R.C. J04/180/2010, avand CUI RO 26554603, numita in continuare ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL.
Va rugam sa cititi acesti termeni si conditii cu atentie pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului. Utilizarea acestui site implica acceptarea tacita a termenilor si a conditiilor de utilizare prezentate mai jos, care reprezinta intelegerea (contractul) dintre parti.
In calitate de autor/ proprietar/ administrator al site-ului www.carteabasarabiei.ro, ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul acestuia, precum si Politica de confidentialitate, Termenii si conditiile de folosire, fara o notificare prealabila. Astfel, va rugam sa vizitati periodic aceasta sectiune pentru a verifica termenii si conditiile pe care ati agreat sa le respectati.
DREPTURI DE AUTOR
Continutul site-ului www.carteabasarabiei.ro este proprietatea SC ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL.
ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL garanteaza utilizatorului acces limitat pe site-ul www.carteabasarabiei.ro , in interes personal (efectuarea de comenzi online sau informare) si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor companiei ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL fara acordul prealabil scris al acesteia.
Bazele de date, programe, elemente de grafica, sunt proprietatea SC ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL, sau, dupa caz, a furnizorilor produselor oferite prin intermediul site-ului si este protejat de Legea nr. 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare.
Copierea, stocarea, modificarea partiala sau in intregime a site-ului este strict interzisa si se pedepseste conform legilor in vigoare privind protectia drepturilor de autor. In calitate de utilizator, dumneavoastra sunteti pe deplin acord cu cele mai sus mentionate.
Sesizari
In cazul in care observati ca am adus atingere in vreun fel asupra drepturilor de autor, va rugam sa ne comunicati acest lucru pe adresa de e-mail: comenzi@rovimed.com. ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL va raspunde sesizarii in maxim 2 zile lucratoare.
CONDITII DE UTILIZARE
Folosirea, vizitarea si cumpararea produselor de pe site-ul acesta implica acceptarea urmatoarelor termene si conditii:
REFERITOR LA ACCESARE
Ne rezervam dreptul sa inregistram si sa stocam urmatoarele informatii referitoare la accesarea acestui site: data, pagina, ip, agent utilizator, rezolutie ecran, referer.
REFERITOR LA CLIENTI SI COMENZI
Ne rezervam dreptul sa stocam informatiile clientilor: nume, adresa, email, telefon, produse comandate, etc pe termen nedefinit.
Garantam confidentialitatea datelor: nu vom furniza nici o informatie (nume, adrese, comenzi etc) la terte parti.
Datele personale ale clientilor vor putea fi transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau altor autoritati in drept sa efectueze orice verificari justificate in baza legii, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile in vigoare.
Este interzisa furnizarea de date false sau incomplete cand se completeaza o comanda, caz in care ne rezervam dreptul de a intreprinde masuri legale impotriva persoanelor in cauza.
Comenzile nu pot fi anulate decat prin telefon in termen limita de 24 de ore de la data comenzii. Odata facuta comanda clientul este de acord cu termenii specifici enuntati in pagina comanda si cu preturile produselor si costul transportului afisate in cosul de cumparaturi.
In situatii exceptionale este posibil ca anumite titluri sa nu fie disponibile chiar daca in site este specificat altfel. Acest lucru este posibil pentru ca stocul se actualizeaza in cadrul website-ului www.carteabasarabiei.ro de 2 ori pe zi iar ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL opereaza si in regim B2B (Business to Business). Orice comanda va fi validata de catre echipa ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL iar in caz ca apar neconcordante de stoc si comanda dvs nu poate fi onorata in intregine va vom rambursa in maxim 24 de ore lucratoare sumele deja achitate prin intermediul Netopia.
In cazul rambursarii sumelor deja achitate cu cardul bancar ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL nu este responsabila de perioadele de procesare Netopia precum si de perioadele de operare bancare.
In situatii exceptionale este posibil ca timpul de livrare al unei comenzi sa nu fie cel specificat in site.
Firma noastra nu se face raspunzatoare pentru coletete primite in stare deteriorata datorita proastei manipulari din partea firmelor de coletarie cu care colaboram. Cartile nu pot fi returnate, decat in cazul in care clientul constata defectiuni fizice grave (pagini murdare, pagini lipsa sau desprinse, defecte de tiparire). In acest caz ne obligam sa va returnam contravaloarea imediat ce cartea(cartile) in cauza ne sunt returnate.
REFERITOR LA INFORMATIILE DE PE SITE
Nu raspundem de continutul, calitatea sau natura descrierilor cartilor si comentariilor introduse de vizitatori.
Nu raspundem de site-urile la care se ajunge prin legaturi de pe acest site.
REFERITOR LA E-MAILURI
Prin comandarea, abonarea la newsletter, trimiterea de mesaj in pagina contact sau sau trimiterea de e-mail-uri adresate societatii ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL se considera ca utilizatorul consimte primirea de emailuri periodice cu informatii diverse din partea firmei noastre.
NOTE GENERALE
Nu raspundem pentru defectiunile datorate serverului pe care este gazduit site-ul sau pentru problemele cauzate de functionalitatea conexiunii Internet.
Orice tentativa de acces neautorizat la acest site si orice incercare de frauda va fi raportata autoritatilor competente.
Orice conflict aparut intre ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL si clienti se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul in care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu iar solutionarea conflictelor este de compententa instantelor romanesti.
ALTI TERMENI
Acesti termeni si conditii reprezinta intregul acord dintre dumneavoastra si ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL pentru utilizarea acestui site.
ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL verifica periodic exactitatea informatiilor de pe site, dar nu ofera nicio garantie, expresa sau implicita, statutara sau de alta natura, privind continutul si disponibilitatea site-ului.
In cazul unei erori umane prin care pretul unui produs a fost introdus gresit in magazinul nostru online, nu suntem obligati sa furnizam respectivul produs la pretul gresit si va vom comunica acest lucru inainte de a livra comanda. In aceasta situatie, va vom transmite noul pret al produsului, iar dumneavoastra veti decide daca doriti sau nu sa achizitionati produsul la pretul corect.
Fotografiile produselor afisate pe site au caracter informativ si acestea pot contine accesorii neincluse in pachete, iar pretul sau unele specificatii pot fi modificate de catre producator fara preaviz sau pot exista erori de operare.
Cum platesc
Modalităţi de plată
Pentru a achita produsele comandate pe site-ul www.carteabasarabiei.ro ai la dispozitie mai multe optiuni:
– Plata in numerar la sediul nostru.
– Plata cu Card bancar prin partenerul nostru Netopia
– Plata ramburs
– Ordin de plata (adica transfer bancar direct in contul firmei)
Plata ramburs
plata ramburs
Plata se face in lei, integral, la livrare curierului cand te viziteaza pentru a-ti preda coletul. In cazul in care ati optat pentru livrare prin Posta Romana, plata se face prin intermediul oficiului postal.
Eliberarea chitantei se face de catre firma de curierat. Factura fiscala va fi trimisa prin posta sau curier rapid
Limita de plata este de 5.000 RON* numerar pe zi.
*se aplica Legea 227/2015 , art 271( prestarea de servicii ), aliniatul e, cu modificarile legislatiei fiscale la zi.
Plata online cu cardul
Logo Netopia
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei, in conditii de siguranta deplina. Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, carteabasarabiei.ro foloseste platforma Netopia.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie introduse datele necesare autorizarii tranzactiei in platorma de plati Netopia.
In cazul in care cardul este asociat unui cont in alta moneda decat RON, tranzactiile se efectueaza in lei, la cursul de schimb al bancii emitente pentru cardul respectiv.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei de plata Netopia. carteabasarabiei.ro nu solicita si nu stocheaza niciun fel de detalii referitoare la cardul tau.
Transfer bancar
transfer-bancar
Plata prin Transfer bancar se face doar în baza facturii proforme emise de carteabasarabiei.ro. Mai departe ai detalii complete pentru a face acest tip de plată, la bancă, la nivel național:
Beneficiar: ROVIMED PUBLISHING HOUSE S.R.L.
– Banca Transilvania: IBAN: RO10 BTRL RONC RT02 8381 1001
– ING Bank: RO97 INGB 0000 9999 0824 9888
– Trezoreria Bacau: IBAN: RO84 TREZ 0615 069X XX00 6843
Te rugăm să menționezi la observații de plată numărul comenzii tale pe site sau numele clientului pentru care se face plata, dacă diferă de numele tău pe care îl primim de la bancă.
Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii proformei emise, in unul din conturile din factura proforma. Neachitarea contravalorii comenzii dumneavoastra in termenul convenit duce automat la anularea comenzii.
Politica de livrare
Articolul 1 – Livrarea si receptionarea
1.1 Reguli generale
Produsele comandate de Cumparator in conformitate cu prezentele Termenii si Conditiile de Vanzare vor fi livrate la adresa indicata de Cumparator ca fiind adresa de livrare pentru respectiva Comanda („Adresa de livrare”).
SC ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL livreaza pe intreg teritoriul Romaniei.
Facturile de achizitie sunt transmise prin mesaj electronic la adresa de mesagerie electronica indicata de Cumparator in momentul inregistrarii sale pe Site-ul www.carteabsarabiei.ro sau in format hartie, impreuna cu Comanda.
1.2 Caracteristicile modalitatilor de livrare ale Site-ului www.carteabasarabiei.ro
1.2.1 Modalitatile de livrare
(i) Livrarea se face prin SC FAN Courier Express SRL, in continuare « FAN Courier » sau prin Poșta Romană în funcție de opțiunea cumpărătorului.
In momentul livrarii, livrarea se face de catre prepusul FAN Courier Cumparatorului sau destinatarului Comenzii, iar acesta din urma semneaza o confirmare de primire. Aceasta confirmare de primire face dovada livrarii de catre ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL si a primirii de catre Cumparator sau destinatarul Comenzii a produselor comandate.
Insasi livrarea coletului nu poate fi contestata daca respectivul colet apare sa fi fost livrat, sistemul informatic (print screen) al transportatorului facand dovada acestui fapt.
Prin agrearea Termenilor si Conditiilor de Vanzare, Cumparatorul este de acord si imputerniceste transportatorul ca, in cazul in care Cumparatorul insusi sau destinatarul livrarii nu este prezent la adresa indicata pentru livrare, sa remita coletul catre oricare dintre persoanele aflate in incaperile acestuia.
Costul livrarii este de 15 (cincisprezece) lei pentru comenzi de pana la 150 (osutacincizeci) lei. In cazul comenzilor cu o valoare mai mare de 150 (osutacincizeci) lei, Cumparatorul beneficiaza de livrare gratuita.
In cazul livrarilor prin FAN Courier, daca Cumparatorul exercita dreptul de retragere din contractul de vanzare-cumparare in sensul returnarii produsului, SC ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL nu suporta costul de returnare a produsului. Astfel, la momentul livrarii bunului, Cumparatorul primeste si formularul necesar returului, pe care Cumparatorul are obligatia de a-l folosi in scopul beneficierii de aceasta facilitate.
1.3 Anomalie, avarie, colet deteriorat
1.3.1 Dispozitii generale
Cumparatorul sau destinatarul Comenzii este rugat sa verifice starea aparenta a coletului si a produselor in momentul efectuarii livrarii.
In caz de anomalie cu privire la colet (colet deteriorat, colet deschis, urme de lichid, etc) sau la produsul (produsele) comandat(e) (produs(e) lipsa, produs(e) deteriorat(e), Cumparatorul sau destinatarul Comenzii va trebui sa urmeze in mod obligatoriu procedura descrisa mai jos (articolele 1.3.2 si 1.3.3 din Politica de livrare a produselor), corespunzatoare conditiilor Comenzii. Nerespectarea procedurii adecvate exclude posibilitatea oricarei reclamatii impotriva transportatorului si a SC ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL. In special, Cumparatorul nu va putea pretinde nicio rambursare a vreunei sume. Cumparatorul sau destinatarul Comenzii nu va putea nici sa pretinda SC ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL sa livreze din nou produsele comandate.
De asemenea, Cumparatorul sau destinatarul Comenzii are posibilitatea de a apela la Serviciul Clienti al ROVIMED PUBLISHING HOUSE.ro pentru a afla modalitatile de returnare a produsului (produselor) deteriorat(e). Procedura de returnare a produselor deteriorate indicata de Serviciul Clienti al ROVIMED PUBLISHING HOUSE.ro va trebui urmata in mod obligatoriu de Cumparator. In caz contrar, Cumparatorul nu va putea pretinde rambursarea niciunei sume sau inlocuirea produselor respective.
1.3.2 Procedurile ce trebuie obligatoriu urmate atunci cand coletul este deteriorat
– Livrarea prin FAN Courier
♦In cazul constatarii anomaliei in prezenta prepusului FAN Courier
Atentie! Nu este permisa conditionarea de catre Cumparator a primirii coletului sau achitarii prin ramburs a pretului comenzii de deschiderea coletului sau verificarea continutului acestuia!
In cazul daunelor vizibile ale coletului, Cumparatorul va refuza livrarea si va formula imediat, clar si detaliat toate rezervele cu privire la anomalia constatata. Aceste rezerve trebuie scrise de Cumparator sau destinatarul Comenzii pe bonul de livrare al FAN Courier.
Totodata, Cumparatorul va semnala obiectiunile la Serviciul Clienti al ROVIMED PUBLISHING HOUSE.ro, la numarul de telefon 0374.025.025.
♦ In cazul constatarii anomaliei in absenta prepusului FAN Courier
– Cumparatorul va semnala pagubele sau lipsurile constatate, formuland toate reclamatiile si rezervele la Serviciul Clienti al ROVIMED PUBLISHING HOUSE, la numarul de telefon 0234.537.441 sau prin e-mail la adresa de e-mail: comenzi@rovimed.com. Notificarea incidentelor si formularea rezervelor trebuie sa intervina in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 3 (trei) zile lucratoare de la data livrarii. SC ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL va furniza un raspuns privind reclamatiile inregistrate in termen de maximum 30 (treizeci) de zile. Diferendele ce nu au putut fi solutionate pe cale amiabila vor fi deferite spre competenta solutionare instantelor judecatoresti din Romania, fara a exclude posibilitatea interventiei altor institutii de resort.
– Livrarea prin Poșta Română
In cazul daunelor vizibile ale coletului, Cumparatorul va refuza livrarea si va formula imediat, clar si detaliat toate rezervele cu privire la anomalia constatata. Aceste rezerve trebuie scrise de Cumparator sau destinatarul Comenzii pe bonul de livrare al Poștei Române.
1.3.3 Procedura ce trebuie urmata obligatoriu in cazul produselor lipsa sau deteriorate
Cumparatorul sau destinatarul Comenzii va trebui sa semnaleze absenta sau degradarea produsului Serviciului Clienti al SC ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL la numarul de telefon 0374.025.025 sau prin e-mail la adresa office@ROVIMED PUBLISHING HOUSE.ro. Notificarea incidentelor si formularea rezervelor trebuie sa intervina in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 3 (trei) zile lucratoare de la data livrarii. SC ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL va furniza un raspuns privind reclamatiile inregistrate in termen de maximum 30 (treizeci) de zile. Diferendele ce nu au putut fi solutionate pe cale amiabila vor fi deferite spre competenta solutionare instantelor judecatoresti din Romania, fara a exclude posibilitatea interventiei altor institutii de resort.
Serviciul Clienti al SC ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL va putea solicita orice informatie cu privire la identitatea Cumparatorului sau a destinatarului Comenzii si va putea recurge la orice verificare utila in acest sens.
1.4 Termenele de livrare
In cazul livrarii prin FAN Courier, se va incerca o livrare a produselor cumparate intr-un termen de aproximativ 2-3 zile lucratoare de la incheierea contractului de vanzare-cumparare. In cazuri temeinic justificate, termenul de livrare poate fi de maximum 30 (treizeci) de zile de la incheierea contractului. Termenele de livrare incep sa curga de la data incheierii contractului de vanzare, mai exact a transmiterii mesajului electronic pentru confirmarea Comenzii. In cazul depasirii acestor termene, care nu se datoreaza unui caz de forta majora, Cumparatorul are posibilitatea sa anuleze Comanda (sa dispuna asupra rezolutiunii contractului) in urmatoarele conditii:
– dupa transmiterea catre Serviciul Clienti al SC ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL si prin e-mail la adresa comenzi@rovimed.com a unei puneri in intarziere in vederea efectuarii livrarii intr-un termen suplimentar rezonabil, de indata ce aceasta punere in intarziere nu a produs efectele asteptate, sau
– daca respectivul Cumparator a comunicat catre SC ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL, inainte de incheierea contractului, ca termenul de livrare era o conditie esentiala pentru Comanda sa.
In ipoteza in care ancheta, al carei rezultat va fi obligatoriu, va releva o culpa exclusiva imputabila SC ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL sau transportatorului, SC ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL va rambursa suma integrala achitata de Cumparator si incasata de SC ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL in baza respectivei Comenzi, cu conditia ca toata Comanda sa fie returnata de Cumparator catre SC ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL. Rambursarea se va face prin virament bancar in contul indicat de Cumparator in acest sens, in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 14 (sapte) zile de la data la care Cumparatorul si-a exercitat dreptul de a obtine anularea Comenzii.
Daca Comanda nu este returnata integral sau daca ancheta nu releva nicio culpa exclusiva imputabila SC ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL sau transportatorului, Cumparatorul nu va putea pretinde nici rambursarea sumelor achitate de el, nici o noua livrare a produselor comandate, cu exceptia cazului in care demonstreaza, prin orice mijloace, ca nu este responsabil de situatia creata.
Returnarea produselor
Returnarea Produselor – carteabsarabiei.ro
1. Returnarea produselor comandate on-line
1.1 Nota introductiva:
Confortul cumparaturilor online se transforma pentru multi dintre noi intr-o necesitate ce vine insotita si cu extrem de multe beneficii!
Castigam timp, bani, avem posibilitatea alegerii dintr-un numar foarte mare de produse, putem viziona o multitudine de imagini foto despre aceste produse, putem citi recenziile altor cumparatori, beneficiem de conditii de transport extrem de avantajoase sau chiar gratuite, etc. Insa, se poate intampla, ca si dupa o cautare amanuntita, masuratori sau orice alte criterii pe care le-am luat in considerare atunci cand am luat decizia de cumparare, odata ajunse acasa produsele comandate, sa ne dam seama, ca nu sunt cele pe care le-am dorit sau aveam nevoie!
Nu trebuie sa regretam ci doar sa citim cu atentie conditiile de retur de mai jos, inainte de a cumpara. Din experienta de peste 10 ani in comertul online, am inteles ca in majoritatea cazurilor in care se solicita retunarea produselor, apar neintelegeri privind utilizarea, intelegerea sau pur si simplu a unor asteptari exagerate. De aceea, inainte de a incepe procedurile de returnare, noi consideram ca v-ar fi de un real folos, o convorbire cu unul din consultantii nostri de vanzari, care va pot ajuta in luare unei decizii corecte!
1.2 Conditii generale:
Va informam ca in conformitate cu OUG34/2014, beneficiati de un termen de solicitare retur de 14 zile calendaristice valabil de la data cand ati intrat in posesia produsului comandat on-line si livrat prin intermediul unui curier agreat de furnizor.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
In conformitate cu OUG34/2014, clientul (persoana fizica) care doreste sa isi exercite dreptul de retragere si retur, trebuie sa aiba in vedere urmatoarele aspecte:
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare sub aspect fizic si functional cum a fost la data cand a fost receptionat in baza comenzii facute on-line.
Clientul trebuie sa raspunda pentru diminuarea valorii bunului, datorata utilizarii acestuia intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii caracteristicilor si modului de functionare.
Furnizorul poate retine o suma de bani echivalenta cu costurile de reconditionare a produselor returnate cu deficiente de aspect sau ambalaj incomplet, deteriorat excesiv sau lipsa.
Clientul poate renunta la decizia de retur si dupa ce produsul returnat a intrat in posesia Furnizorului. In acest caz costurile de returnare sau relocare a produsului sunt in atributiile Clientului.
SC ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului in urmatoarele situatii:
– returnari repetate (mai mult de doua retururi repetate pentru acelasi tip, marca si model de produs).
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la receptia produsului care a facut obiectul vanzarii.
Produsele expediate prin intermediul curieratului trebuie sa fie returnate OBLIGATORIU cu optiunea de „Deschidere colet la livrare” pentru a permite furnizorului sa verifice continutul si aspectul fizic al produsului returnat.
In cazul in care produsele returnate nu beneficiaza de aceasta optiune, ne rezervam dreptul de a refuza receptia acestora.
Expedierea produsului ambalat necorespunzator, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage in totalitate raspunderea expeditorului.
Furnizorul verifica aspectul fizic si functional al produselor returnate in termen de 14 zile de la data achizitiei si va informa Clientul cu privire la starea acestora.
1.3. Solicitarea returului:
Notificarea deciziei de retur se va face prin completarea formularului de retur aflat in „Contul meu > Formular de retur”, disponibil si accesand acest link (necesita logare), sau printr-un email pe adresa comenzi@rovimed.com.
Dupa completarea formularului de retur, produsul in cauza trebuie sa ajunga la Furnizor in termen de 14 zile calendaristice.
1.4. Conditiile privind starea produsului pentru care se solicita retur:
sa fie cu etichetele specifice de identificare intacte.
sa nu prezinte deteriorari de aspect fizic sau functional.
sa nu prezinte elemente sau subansamble lipsa.
sa nu aiba urme de utilizare excesiva.
Daca produsul returnat a fost insotit de materiale promotionale sau cadouri, se vor returna si acestea in conditiile de aspect fizic, functional si ambalare asa cum au fost receptionate.
In cazul in care produsul returnat nu indeplineste conditiile de retur mentionate, furnizorul isi rezerva dreptul (in conformitate cu OUG134/2014) sa retina din valoarea produsului sumele necesare reconditionarii acestuia pentru a fi adus la starea initiala cand a fost receptionat de client.
1.5. Returnarea produselor neconforme:
Puteti solicita returul de produse si pentru urmatoarele situatii:
1.5.a. Produs care nu este conform cu specificatiile de pe site:
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre furnizorul mentionat in factura (SC ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL).
1.5.b. Produse livrate gresit (nu corespund ca marca, categorie sau model cu produsul comandat de catre client):
Daca vi s-a livrat un alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Furnizor, respectiv SC ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL.
1.6. Produse ce se pot returna doar sigilate, in ambalajul original fara urme de utilizare (in termen de 14 zile calendaristice de la data achizitiei):
Nu este cazul
1.7. Situatiile in care nu se pot returna produsele achizitionate on-line:
Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
Produsele comandate on-line dar care au fost ridicate direct din depozit sau showroom.
Produsele achizitionate de persoane juridice (firme, PFA, fundatii, societati nonprofit)
Produse aduse pe „comanda speciala” (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandate de catre client si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti.
Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;
1.8. Mentiuni generale:
In toate cazurile de mai sus produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
Returnarea produselor la sediul SC ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL se va face doar in intervalul: Luni-Vineri intre orele 09:00-14:00.
2. Returnarea banilor:
2.1. Conditii generale privind returnarea banilor catre client:
Returnarea banilor se efectueaza numai daca produsul a fost achitat de catre client si returnat la Furnizor in termenii precizati de lege (OUG34/2014 cu toate completarile ulterioare).
Pentru persoanele fizice, returnarea banilor se poate face prin transfer bancar in cont sau la cerere plata cash la sediul firmei SC ROVIMED PUBLISHING HOUSE SRL.
Termenul de returnare a banilor:
Pentru produsele returnate in primele 14 zile de la achizitie, termenul de rambursare a banilor este de 14 zile de la data cand Furnizorul a receptionat produsul returnat.
Pentru produsele care au fost returnate pentru ca au fost livrate gresit sau au fost deteriorate din transport, termenul de rambursare a banilor este stabilit de comun acord.
2.2. Modalitati de plata:
Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
pentru Comenzile achitate cu card online -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata.
pentru Comenzile achitate cu OP/ramburs -> prin virament bancar.